Úvodná stránka

Výber zostavy pojazdu a automatizácie posuvných nesených brán

Dátum:6.9.2013

Tento článok vám uľahčí rozhodovanie pri výbere:

Nie sme iba e-shop, ale aj kamenný obchod a montážna firma (v rámci Karlovarského kraja) s vyškolenými technikmi. Preto sme pre Vás pripravili niekoľko riešení na uľahčenie výberu pojazdu a automatizácie.


VAŠA SITUÁCIA   VAŠE ŽELANIE   NAVRHUJEME
Mám bránu s pojazdom Šípka doprava
Bránu automatizovať
Šípka doprava VYBRAŤ POHON
Mám bránu bez pojazdu
/
Nemám bránu
Šípka doprava Bránu osadit pouze pojezdem Šípka doprava VYBRAŤ POJAZD
Šípka doprava Bránu osadit pojezdem a automatizovat Šípka doprava VYBRAŤ KOMPLET

1. krok – detailné zameranie stavebnej situácie brány a prejazdu

Prvým krokom k úspechu je detailné zameranie stavebného otvoru – v prípade, keď už máte vjazdový otvor hotový a vymedzený napríklad betónovými/oceľovými stĺpikmi. Pri výbere vhodnej zostavy nosných prvkov posuvnej brány vždy začnite tým, že zmeriate prejazdnú šírku medzi stĺpikmi vymedzujúcimi vjazd. Vďaka získaniu rozmeru šírky prejazdu, môžete vyfiltrovať vhodné sady na výrobu pojazdu samonosnej brány.

Pri výpočte celkovej dĺžky posuvnej nesenej (samonosnej) brány je potrebné počítať s tým, že brána musí vždy mať presah minimálne 1/3 prejazdnej šírky na ukotvenie nosných vozíkov. To si vyžaduje aj zameranie priestoru za bránou – potvrdenie, že sa daný rozmer brány na pozemok zmestí. Presné rozloženie nosných vozíkov, veľkosť betónového základu pre bránu (fundamentu) a maximálne zaťaženie brány udané výrobcom nájdete v detaile jednotlivých sád alebo v článku „Príprava betónového základu samonosných posuvných brán“.


2. krok – výber povrchovej úpravy vodiaceho profilu

Vodiace C profily sú dostupné bez povrchovej úpravy alebo pozinkované a rovnako tak aj väčšina celých sád na výrobu pojazdu je dostupná s vočiacim profilom v oboch týchto variantoch. Akú povrchovú úpravu profilu vybrať?

  • bez povrchovej úpravy (tzv. čierne) – vhodné na navarenie na konštrukciu brány alebo pre prípad, že celú konštrukciu budete ešte len žiarovo zinkovať alebo nebudete bránu zinkovať vôbec
  • pozinkované – vhodné na montáž k už pozinkovanej konštrukcii brány bez zvárania (nitovaním alebo skrutkovaním)

3. krok – výber ovládania brány (automaticky/manuálne)

Záverečným rozhodnutím je výber ovládania brány. Zvoliť si môžete z dvoch možností:

  1. Automatizácia brány – osadenie brány elektrickým pohonom

    Pre automatizáciu brán ponúkame cenovo výhodné zostavy pohonu a príslušenstva aj samostatné pohony. Držíme sa kvalitných značiek CAME, Nice, Hörmann a Somfy. K týmto pohonom je možné pripojiť celý rad príslušenstva pre zvýšenie bezpečnosti a zjednodušenie ovládania. Dostupné sú aj náhradné diely pre servis týchto pohonov. Pokiaľ nenájdete požadovaný náhradný diel v našej bežnej ponuke, opýtajte ho e-mailom na adrese info@kovopolotovary.sk

  2. Manuálne ovládanie – brána sa obsluhuje iba ručne

    Ak chcete ovládať bránu manuálne, odporúčame použiť na zaistenie (uzamknutie) brány hákový zámok. Automatický pohon môžete vždy doplniť v budúcnosti, je však dobré na to myslieť už v príprave staveniska. Do betónového základu brány je potrebné priviesť napájací kábel, ku ktorému pohon pripojíte. Voľba vhodnej kabeláže a všetka elektrická pripravenosť je popísaná v článku „Príprava betónového základu samonosných posuvných brán“.


Naše predajne
  • Predajňa a výdajné miesto eshopu
    Závodu míru 306/184
    360 17 Karlovy Vary - Stará Role
    Po - Pi | 8:00 - 16:00

    IČ: 03522865
    DIČ: CZ03522865
KovoPolotovary.cz na Firmy.cz
  • STUDIO H+H – záhradná a lesná technika
    Jáchymovská 27/114
    360 04 Karlovy Vary - Bohatice
    Po - PI | 8:00 - 16:00
© 2019 - 2024 KovoPolotovary.sk - všetky práva vyhradené

Pomôžte nám zlepšovať web - nastavenie cookies

Na čo najlepší zážitok z nakupovania potrebujeme Váš súhlas so spracovaním cookies, teda malých súborov, ktoré sa dočasne ukladajú vo Vašom prehliadači. Tieto súbory umožňujú funkčné vyhľadávanie, uloženie produktov v košíku, pamätajú si vaše prihlásenie a pomáhajú nám priblížiť Vaše záujmy, aby sme Vás neobťažovali nevhodnou reklamou.